Allt med fel hand

Hej på er kära ni!

Funderar på att komma tillbaka till bloggen då jag ofta saknar att skriva. Men om jag nu ska göra det vill jag göra det med kontinuitet och mer sammansatt. Hur ofta hade ni vilja läsa min blogg och vad vill ni läsa om? Ska jag fota mera, speciella ämnen som ni vill att jag ska ta upp? Blir tre blogginlägg i veckan för lite eller för mycket att läsa om, vad tycker ni? Ni får jättegärna komma med input, idéer och tankar! Allt tas tacksamt emot!

Annars för er som inte följer mig på Instagram så bröt jag handleden på nyårsnatten och nu i tisdags blev det operation, där dom opererade in stift i min handled. Så jag har börjat nya året med starka värktabletter och en väldigt gnällig och plågad ton. Tyvärr är jag ju en person som när jag blir fysiskt sjuk verkligen kan konsten att självömka, haha, även fast jag jobbar på det och verkligen försöker bli bättre. Men det är något hos mig själv som jag verkligen inte uppskattar. Alla har vi ju något att jobba med. Men nu gör jag det mesta med fel hand och man inser när något sådant här händer att man verkligen tar saker för givet. Bara att smöra en smörgås.

Men skriv gärna i kommentarerna vad ni vill läsa mer om och hur ofta ni vill läsa min blogg och gärna vilka dagar det är mest troligt att ni kommer läsa. Kram på er så länge och ta hand om er!

Linnea Karlsen♥

1 Anonym:

skriven

Du ska skriva när du känner för det så det inte blir ett tvång!

Svar: Tack, det är sant!
Linnea Karlsen

2 Anonym:

skriven

Alltid roligt att följa dig! Båda kommentarerna från din mommo❤

Svar: Tack mormor❤️
Linnea Karlsen

3 Anonym:

skriven

Jag tycker tre inlägg i veckan låter jättebra!! Älskar att läsa men pallar ärligt inte bloggar som uppdaterar flera gånger varje dag 😅 Kram

Svar: Haha ja det är sant, kram på dig❤️
Linnea Karlsen

4 Anonym:

skriven

Tycker det är bra att du bryter tabun kring psykisk ohälsa! 😊

Svar: Tack vad glad jag blir!
Linnea Karlsen

5 Em:

skriven

Jag har följt dig ganska länge och följer dig gärna framöver. Jag tycker om att läsa dina tankar och få en bättre insikt hur det är att ha bipolär sjukdom, då jag möjligtvis har en kompis som lider av det, under utredning just nu. Men du verkar vara en riktigt fin person med många talanger, tråkigt att läsa om allt du varit med om, men samtidigt fint att du öppnar dig så mycket för oss läsare. Dela med dig om det tuffaste till det roligaste, desto mer tankar, desto mer att läsa för oss. :)

Svar: Åh vad glad jag blir av dina fina ord! Tack!!
Linnea Karlsen

Kommentera här: