Trivs inte alls

 

Hej på er mina kära!

Det är ett tag sen sist. Mycket som har hänt och lite har jag skrivit både här på bloggen och i mina anteckningar. Känns som att jag börjat mina senaste inlägg med något i stil med ”hej, det var längesen!”. Vilket är tråkigt.

Tänkte egentligen inte skriva något speciellt, bara skriva att jag är okej och mår bra. Har fått ett nytt jobb där jag trivs superbra och har dragit ned på pluggtempot för att orka med både jobb och skola. Bor fortfarande kvar i min tvåa men letar febrilt efter en ny lägenhet för att komma närmare jobbet och city. Trivs inte alls att bo där jag bor just nu, vilket ibland slukar min energi. Jag är glad att jag har lägenhet men hade jag vetat hur mitt liv nu skulle sett ut för sex månader sen. Hade jag väntat med att flytta hemifrån och sparat mina bostadsköpoäng till en lägenhet jag verkligen skulle vela ha. Men man säger väl att man lär sig så länge man lever. Annars har det inte hänt några omvälvande saker i mitt liv. Försöker se det mesta i ljusa färger och ta de negativa som det kommer och försöker lära mig något utav det.

Linnea Karlsen❤

1 Anonym:

skriven

Kämpa på!Det kommer att ordna sig!/Mormor

Svar: Ja vi får hoppas!
Linnea Karlsen

2 emma:

skriven

hoppas du hittar en annan lägenhet snart!

Svar: Tack!
Linnea Karlsen

3 Moster:

skriven

Jag håller tummarna att det kommer en ny lägenhet åt dig i stan 😘

Svar: Ja jag håller också tummarna!
Linnea Karlsen

Kommentera här: