Fördelar & nackdelar med distansplugg

 

Hej på er!

Hur är det med er idag? Med mig är det väldigt bra. Jag sitter mitt i plugget och skriver så jag får kramp i handen. Jag bara skriver och skriver. Varvar plugg med en kopp kaffe, rökpaus och lite mys med katterna för att inte tröttna på plugget. Men visst är det slitit ibland. Visst finns det både fördelar och nackdelar med att plugga distans.

Fördelar:

♥ Att styra sin egen tid själv

 Kunna varva plugg med andra saker, som hushållssysslor

♥ Kunna ta en dag ledigt och bestämma själv hur man distribuerar sin tid

♥ Är man effektiv får man lediga kvällar och helger

♥ Legitim själ att dricka hur mycket kaffe man vill

Nackdelar:

♥ Du måste ha otrolig självdisciplin

♥ Är man lätt distraherad kan man lätt lägga fokus på andra saker

♥ Det kräver vissa dagar extremt mycket energi

♥ Om man tappar fokus måste man hitta tillbaka

♥ Att fortsätta plugga fast man varken har lust eller ork

Linnea Karlsen♥

1 Isabell Hedberg:

skriven

Så otroligt imponerad av er som läser på distans! Jag hade aldrig klarat det, men så är inte min pluggdisciplin den bästa heller.
Hoppas du får en fin vecka :D
Kram!

Svar: Åh vad roligt att du hitta hit! Detsamma, hoppas du också får en fin vecka!Kram!
Linnea Karlsen

2 Anonym:

skriven

Du klarar det! Och du är duktig!/Kram du vet från vem

Svar: tack!
Linnea Karlsen

Kommentera här: