En vecka på psykiatrin

Hej mina kära!


Hur är det med er? Med mig är det inte så bra. Jag är fortfarande inskriven på psykiatrin och dagarna bara tickar iväg. Det känns tungt men jag försöker tänka positivt. Ta en dag i taget och försöka se det ljusa i det lilla. Det finns inte så mycket att skriva, känner mig rätt så tom. Dom har börjat behandla mig med Litium, så det är mycket provtagningar för att ställa in rätt dos. Men det kan ta ett tag innan man kommer upp i rätt dos och får bäst effekt. Men jag försöker ha is i magen och stå ut med mina jobbiga tankar och impulser.

Jag har förutom jobbigt det psykiskt, väldigt ont i magen så jag får morfin tabletter. Jag har ont i ett navelbråck i magen och igår gjorde dom datatomografi men hittade inget. Så vi får se vad läkarna säger idag, förhoppningsvis finns det ett plan. Jag kämpar på och försöker hålla ut.

Linnea Karlsen❤️

1 Anonym:

skriven

Du är en verklig kämpe/ älskar dig!❤❤❤/mormor

Svar: Älskar dig med mormor!
Linnea Karlsen

2 Anonym:

skriven

Hej, Linnea❤️! Du är på rätt väg även om det känns tungt! Det är varje minut som är livet och det är värt att leva. Min mormors trösteord var; Hur grått det än känns så lyser solen alltid för dig ovanför det gråa.🌹Kram

Svar: Tack för dom fina orden! Kram
Linnea Karlsen

3 Maria:

skriven

Du fixar det! Kämpa på!

Svar: Tack!
Linnea Karlsen

Kommentera här: