Ert bästa beslut?

 

Hej mina kära!

Efter några dagar med riktigt förkylning och febertopp på 39,8 grader så är inte kroppen eller knoppen i form. Nu är jag på bättringsvägen ingen feber men hostan och huvudvärken sitter i, men skönt att inte ha feber och ont i kroppen i alla fall. Hur är det då? Jag hoppas att ni verkligen mår bra!

 Med mig är det annars bra, jag kämpar på med både PE, DBT och skolan så det rullar på. Jag har verkligen plugg upp över öronen men jag tycker det är så roligt och så kul. Och jag måste bara berätta för er att jag har jobbintervjuer inplanerade, det känns så spännande. Det känns verkligen som att livet rullar på, trots dubbel behandling. Hur går det då i behandlingarna? Jo det går bra, jag kan i PE behandlingen urskilja en liten skillnad och DBT:n går superbra. DBT:n har jag snart gått klart mina två år och så mycket som den har hjälpt mig och så mycket färdigheter jag har fått. Det är nog ett av mina bästa beslut jag har tagit! Vad är era bästa beslut ni har tagit i livet? Jag är så nyfiken!

Linnea Karlsen♥

1 Ida:

skriven

Dbt absolut 😇

Svar: Håller verkligen med!!
Linnea Karlsen

2 Arletta Ellington:

skriven

Skönt att febern gått ner. Jag la allt märke till att du var frånvarande några dagar. Hursomhelst, vid 69 har jag hunnit fatta rätt många beslut, som varit vad man kallar livsavgörande. Lite märkligt kanske, att oftast har jag fattat de viktigaste besluten liksom i språnget, inte suttit och funderat fram och tillbaka utan nappat tag i en situation och sen gått in för den fullt ut. Det gäller mitt äktenskap, min utbildning, mina jobb. Slumpen har fört dem i min väg och jag har hakat på. Och det har blivit rätt.
Ellington

Svar: Vad fint att du delar med dig!
Linnea Karlsen

Kommentera här: