Arvidsjaur

 
På fredag kväll kom vi fram och då satt vi mest och myste och snackade. 
 
 
På lördagen fyllde jag år och då fick jag kolapaj, presenter och sång. En riktigt bra dag! Fick böckerna och Lightboxen av mor, far och lillasyster och påsens innehåll, duschkräm och bodybutter av Agneta, Andreas och flickorna. Jag är så tacksam! 
 
 
 
 
 
 
På lördagen for vi även ut med skotrarna, pimplade ett tag och myste. Tanken var att vi skulle grilla ute men det började blåsa så mycket så vi for tillbaka till stugan och gjorde hamburgare inne istället.
 
 
Här ser ni fångsten, det tre största var faktiskt mina och jag var riktigt glad när vi lämnade isen. På eftermiddagen sprättade vi en bubbelflaska och skålade, sen åt vi dubbelmarinerad kyckling och fläskfilé som Agneta hade gjort, super gott! När dom två minsta flickorna hade lagt sig gick vi vuxna ut i bastun och myste. Vi satt i värmen och kände svetten rinna, inte så där tokvarmt utan lagom varmt. Jag vill tacka Agneta och Andreas för att vi fick komma till deras stuga, vi kommer gärna igen.
Jag hoppas att ni mina kära har haft en bra helg!
 
Linnea Karlsen♥
1 Arletta Ellington:

skriven

Nu har du varit borta ett tag igen. För kraft och skönhet hoppas jag. Bilderna på barna ger känslan av frustande självklar förväntan på livet. Och abborrarna på isen är ju nästan livets mening. Själv har jag rest i Skåne med vänner och kreativa planer och idéer.
Ellington

Kommentera här: