Orkeslös

Hej!

Hur är det med er idag? Med mig är det väl helt okej, min förkylning börjar ge med sig men hostan sitter i. Efter tre dagar med feber och hosta känns det i kroppen att jag är slut. Men det är bara att bita ihop och kämpa på. Nackdelen med att jag är förkyld är att jag mår ganska dåligt varje gång jag blir sjuk. Det kan såklart ha och göra med att jag sover sämre, att jag är utmattad och att min sårbarhets känslighet är lägre än vanligt.

Idag tänkte jag ta tag i mitt rum och städa lite, just nu ser det ut som ett bombnedslag. Kläder överallt, osorterade pappershögar och små grejer på alla möjliga tänkbara ställen. Ja ni kan nog tänka er! Just nu känns det som att varje liten syssla jag gör tar oändligt med energi. Jag har ingen ork och känner mig ständigt trött. Det beror nog dels på att jag är förkyld men även på att jag är inne i en svacka. Det finns inte så mycket att göra åt just det mer än att ta hand om mig själv och göra snälla saker mot mig själv. Jag hoppas ni får en toppendag och att solen skiner även hos dig!

Linnea Karlsen♥

1 Anonym:

skriven

Du ska få känna hur mycket bättre det känns efter att du orkat städa ditt rum! Kram du vet vem ❤

2 Anonym:

skriven

Kram

Svar: Tack
Linnea Karlsen

Kommentera här: