Jag lämnar Luleå

 

Hej på er!

För er som inte vet det är det bara två nätter kvar i Luleå. Sen tar jag min packning, lilla Volvo och beger mig ned till Småland för att på lördag börja jobba på High Chaparral i två månader. Jag vet inte hur uppdateringen kommer bli men förhoppningsvis kommer jag finna tid för att hålla er uppdaterad. Det känns som att jag får en nystart, träffa massa nya härliga människor och kanske finna vänner för livet. En hel del arbetslivserfarenhet och troligtvis ha en fantastisk tid. Jag trodde aldrig när jag satt där i december och ansökte att just jag skulle få möjligheten att jobba där. I februari hade jag telefonintervju och jag fick jobbet i mars. I maj var jag och mamma ned för att jag hade utbildningsdag, då kändes det så overkligt som om det aldrig skulle hända. Men nu sitter jag här och det är mindre än fyrtioåtta timmar kvar till jag åker. Fortfarande helt overkligt. Svårt att greppa trots att jag har inhandlat massa grejer jag ska ha med mig och ena resväskan är färdigpackad. Jag fylls av en sådan lyckokänsla när jag tänker på vad jag kommer vara med om. Alla spännande saker och alla nya människor. Helt otroligt, jag spricker! Om ni vill följa mig resa och se fler bilder från min vardag gör ni det enklast här, alltså på Instagram.

Jag hoppas ni får en fin fortsättning på kvällen eller om du läser det här imorgon, en bra dag!

Linnea Karlsen♥

 
1 Anonym:

skriven

Kram älsklingen. Kör pent.
En liten tår i ögat när du åker. Pappahjärta blöder

Svar: Tack älskar er!
Linnea Karlsen

2 Anonym:

skriven

Lycka till! /Catti

Svar: tack!
Linnea Karlsen

Kommentera här: