Älska eller hata

 

För tillfället Ä L S K A R jag:

·         Att jag har blivit en morgonmänniska som stiger upp tidigt, bara på vardagarna dock

·         Att jag har det två bästa sommarjobben

·         Grädde i kaffet

·         Att det är ljust dygnet runt

·         Att jag är ledig fram till artonde juni

·         Keso med aromat

·         Mozzarellaost

·         Låten Thunder med Imagine Dragons

 

För tillfället H A T A R jag:

·         Att det är så sjukt svårt att sluta vara beroende av nikotin

·         Vädret, behöver jag säga något mer?

·         Min pollenallergi

·         Min iPhone

·         Att spindlarna har vaknat

·         Nagelsalongen där jag gjorde mina gelénaglar, så dålig kvalité

·         Att en väska som jag hade med till Munkviken som är spårlöst försvunnen

·         Min mensvärk

Kommentera här: