Fråga mig något!

 
Hej på er!

Hur är det med er idag? Idag är det bra med mig, jag har på morgonen varit och lämnat blodprover. Det är inför coloskopin jag ska göra på måndag. För hoppningsvis hittar dom vad som felar min mage. Jag har haft mycket problem med magen, om jag säger så här: det krampar i magen. Jag får antingen springa på toa hela tiden eller inte alls, vilket är jobbigt. Jag hoppas att dom hittar felet och förhoppningsvis är det bara någon ofarlig polyp eller stessmage, och i värsta fall kan det vara crohns, IBS eller någon annan tarmsjukdom. Nu ska jag sluta tjata om mina magproblem.

Jag funderar på att göra en Q&A så ni får jätte gärna lämna era frågor till mig i kommentarsfältet! Det vore så roligt att läsa era frågor och sedan besvara dom. Jag älskar själv när andra bloggare har Q&A och tycker det är roligt att läsa. Så jag tänkte att jag kör en Q&A, så fråga på!

Idag ska jag plugga både matematik och filosofi och troligtvis dricka en del kaffe. Jag ska också försöka hinna dammsuga mitt rum och sortera lite papper in i mappar och pärmar. Jag har köpt så fina mappar, pärmar och en veckokalender på Lagerhouse och nu gäller det bara att använda och planera min vardag. Förhoppningsvis underlättar det planeringen av mina studier och andra aktiviteter. På lördag är det förresten dop för min gudson Edvin och jag ser så mycket fram emot det, jag har också lovat att fotografera. Det ska bli så mysigt och roligt.

Jag hoppas ni får en bra dag och att solen skiner även hos dig!

Linnea Karlsen♥

1 Linda:

skriven

Ingen fråga-men hur märkligt det än är så fis under tiden de gör undersökningen. Prutta på! Inte många gånger man fått beröm för att man är duktig för att man släpper sig...det blir mycket lättare efteråt.

Kommentera här: