Snart hemma

Hej!

Nu har vi äntligen landat i Upplands Väsby. Jag har kört fyra och en halv timme idag och vi är inte halv vägs. Imorgon blir det ungefär det tredubbla i bilen. Men som jag ser fram emot att sova i min egen säng. Som tur har vi sovplats hos vänner till familjen och de är alltid lika vänliga och tar emot oss med öppna armar. Vilket är så uppskattat! Vad hade vi gjort utan er?

Till middag blir det en kycklingsallad med pasta och sen blir det nog sängen för oss två. Speciellt för mig som ska köra hela dagen imorgon. Vi planerar att komma iväg vid åtta tiden på morgonen så det inte blir så sent när vi kommer hem. Åh jag längtar så jag snart spricker. Kan inte säga det nog många gånger men jag saknar alla där hemma så mycket. Kan knappt vänta till att krama om alla. Att kunna duscha ifred utan att man hör att någon är på toaletten. Och att kunna använda en diskmaskin och inte behöva handdiska var eviga dag. Bara att kunna tvätta kläder när man vill, och inte vara en bitter kvinna över folk som inte kan diska efter sig. Skönt. Som jag längtar. Till vi hörs igen får ni ha det allra bäst och ta hand om er och de ni älskar.

Linnea Karlsen ♥

Kommentera här: