Dag 19 - Min favoritlåt

 

Hejsan!

Det här är min favoritlåt för tillfället, den är så bra! Jag älskar texten och rytmen i låten får mitt hjärta att slå extra slag för att det är så skönt. Nu har jag precis kommit hem efter att ha handlat godis till mig och min syster och lämnat av mor och far på hotell inne i Luleå. Så jag och lillasyster ska göra lasagne till middag och bar mysa vi två ikväll, det ska bli skönt och så roligt. Det är inte ofta som mina föräldrar åker iväg och jag unnar dom verkligen det. Och sen får jag och syster dansa på bordet när mor och far inte är hemma! Nu ska jag ta och fotografera lite och återkommer kanske ikväll med bilderna jag tar.

Jag önskar er en fin helg!

Linnea Karlsen♥

 

1 Anonym:

skriven

Dans på bordet och ha kul det är ni värd. Ni är mitt hjärta.
// pappa

Svar: Haha, vi hade riktigt roligt!
Linnea Karlsen

Kommentera här: