Dag 15 - Två saker jag längtar efter

Hej allihopa!

Ni börjar bli några stycken nu vilket jag tycker är super roligt. Idag tänkte jag dela med mig om två saker jag längtar efter. Just nu längtar jag otroligt mycket till på lördag när jag, mamma och syster ska gå och se Kent inne i staden. Det ska bli så oerhört roligt. Jag längtar så jag nästan spricker.

En annan sak jag längtar till är juletiden. Jag älskar julen och det är helt klart den bästa högtiden som finns. Att baka, alla jul dofter att pynta huset och att pynta granen. Jag ser lika mycket fram emot julen varje år. När jag var liten uppskattade jag julen men det var mest presenterna som stod i fokus. Men numera är det helt julhelgen jag längtar till. Att få lyssna på musiken, känna knarret under skorna och ha den där mysiga känslan i kroppen när man stiger upp på julaftons morgon.

Linnea ♥

 

1 ida:

skriven

åh! jag längtar också något fruktansvärt mycket till julen. verkligen den härligaste tiden på året. jag blir så glad av hela stämningen som kommer då!

Svar: Ja precis, så mysigt!
Linnea Karlsen

Kommentera här: