Älskade förebild

Söndag igen. Veckorna verkligen springer iväg för min del, känns som om man knappt hinner vakna innan dagen är slut. I dag vill jag passa på att ägna ett inlägg till en väldigt speciell person, som jag ser upp till, som stöttar, lyssnar på mina problem och som jag älskar. Den sista tiden har du prövats och den närmast tiden kommer bli ännu tuffare. Men du är en stark kvinna som klarar det mesta. Du är envis som få och gör allt i din makt för att människor runt om kring dig ska må bra, vara mätta och du vinkar alltid från bron när man lämnar dig. Det har du gjort så länge jag kan minnas och du vill alltid att jag skickar sms när jag kommer hem. Du inspirerar mig och jag uppskattar ditt sällskap mer och mer ju äldre jag blir. Du är ovärderlig älskade du och jag önskar jag kunde hjälpa dig mer. Du betyder världen för mig och så många andra, mormor!

Kommentera här: