Mina lediga dagar

 

Hej på er!

Hur är det med er idag? Med mig är det väl så där. Har sovit otroligt dåligt i natt, vaknat flera gånger och hade svårt att somna. Så vad gör jag? Ja, ingenting. Jag är ju ledig fram till artonde juni då jag börjar jobba som konfirmandledare. Med det jobbar jag i en vecka ungefär sen är jag ledig en vecka och sen börjar jag jobba på High Chaparall. Men jag gör lite hushållssysslor, sitter framför datorn och spelar och lyssnar på ljudböcker. Jag har inte så mycket annat att göra. Jag mår inte så bra för tillfället, jag är inne i en svacka just nu. Så min energi räcker inte till så mycket. Men jag hoppas det är bra med er i alla fall!

Linnea Karlsen♥

1 Anonym:

skriven

Hej Linnea!
Jag läser din blogg då och då och vill skicka kärlek och omtanke genom cyberrymden till dig <3 Hoppas du kan ta en dag i taget fram tills jobbet börjar... Jag tänkte också på att du skrev att du har pollenallergi och jag har flera personer i min närhet som blir påverkade psykiskt under pollensäsongen, även om de lyckas hålla de vanliga allergisymotonen i schack med hjälp av mediciner. Bara en tanke, med tanke på svackan du skriver om. Kram /Karolina

Svar: Tack! Och tack för tipset om pollen allergi, helt klart värt att kolla upp!
Linnea Karlsen

Kommentera här: