Ett nytt kapitel

 
 
 
 

Hej på er mina kära!

Mindre än tjugofyra timmar kvar till jag lämnar Småland och beger mig hemåt. Igår när jag lämnade tillbaka rumsnyckeln infann sig en ledsam känsla. Och jag insåg hur mycket som har hänt och vilka spännande och härliga saker jag har varit med om. Att lämna allt detta bakom, känns tungt. Men med mig från Småland har jag min kärlek och han och jag påbörjar ett nytt kapitel i våra liv. Jag tänker inte gå in på honom men det ni behöver veta är att jag aldrig skrattar så mycket som när jag är med honom. Och tryggheten han utstrålar gör mig varm. Jag sitter mitt i ett dammsugs buller och jag ska snart ta tag i disken. Så är det, vi synkar och kompletterar varan.

Att packa bilen full med våra grejer blir inga problem, frågan är istället hur vi ska få plats med allt? Men det löser vi på något vänster. Jag längtar så jag går sönder efter alla där hemma och jag kan inte komma hem fort nog. Mina fingrar har denna sommar längtar efter att flyga över tangenterna på datorn och nu är jag äntligen igång igen. Tillbaka till rutiner och verkligheten. För så har det varit, jag har levt i en bubbla och nu ytterligare en bubbla. En bubbla av kärlek och lycka. Skolan startar om en vecka och jag är mer än redo för att satsa hundraprocent. Det ska bli så skönt, komma hem, krama om alla jag håller av och utbyta meningar. Jag är snart hemma och jag längtar! Till vi hörs igen får ni ha det topp!

Linnea Karlsen ♥

1 Anonym:

skriven

Stort välkommen hem❤/mormor

Svar: Tack mommo<3
Linnea Karlsen

2 Lillemmish - mode - inspo - mamma:

skriven

ha en fortsätt fin söndag
kram

Svar: Tack detsamma, kram!
Linnea Karlsen

3 Moster:

skriven

Välkommen hem älskade skrutt ❤ vi saknar dig och det ska bli så trevligt att få träffa dig igen och då hälsa på din kärlek. 😍

Svar: Tack kära du! Saknar er så mycket!
Linnea Karlsen

Kommentera här: