Det luktar illa!!

Hej på er!

Hur är det med er? Med mig är det bra. Skickade precis in ett ganska stort skolarbete, tror jag överarbeta det lite för att jag inte blev riktigt nöjd. Men nu har jag skickat in den och det känns superskönt. Torsdag och fredag spenderades i sängen då jag fick både feber, ont i kroppen och kräktes. Riktigt jobbigt men som tur gick det fort över och både igår och idag har jag mått bra.

Har börjat störa mig på att min gipsade han luktar riktigt illa, det spelar ingen roll hur mycket våtservetter jag än använder det luktar äckligt ändå. Om det är någon som har tips på hur man ska få handen att lukta mindre när man inte kan tvätta den. Skriv gärna en kommentar! Help me!!

Jag har fullt upp med skolan den här veckan och imorgon ska jag göra ett praktiskt prov i en av datakurserna som jag läser. Det ska bli skönt att även det bockas av på listan. Men jag ska även försöka hinna att äta lunch med en vän, måste bara fundera vilken av dagarna som blir bäst. Måste dessutom ringa och boka ny tid för provtagning, ny tid för cellprov, boka in vaccin och försöka få tag på en annan viktig person. Något som aldrig har rört mig i ryggen är att ringa eller mejla personer, företag eller myndigheter. Jag är en sån där äcklig person som nästan tycker om att sitta i telefonkö, haha! Om det är något jag har fått med mig från det jag var mindre är att ingen ringer eller mejlar åt dig. Det har liksom inte spelat någon roll hur dåligt jag har mått så har jag alltid gjort det. Med det sagt vill jag även säga att jag verkligen respekterar att alla inte kan göra det men för mig har det aldrig varit ett problem. Hur funkar det för er?

 
1 Anonym:

skriven

Lycka till i dag/ mormor

Svar: Tack❤️
Linnea Karlsen

Kommentera här: