T H A I L A N D

Hej min kära!

Nu sitter jag här, resefeber utan dess like. Vet inte alls hur jag ska komma till ro för att kunna sova snart. Imorgon reser jag till Thailand och jag kan väl säga att jag har väntat och längtat i mer än tvåhundrasjuttio dagar. Och imorgon bär det äntligen av. Känns overkligt, surrealistiskt och otroligt spännande. Min första långflygning. Som ni vet skrev jag i mitt förra inlägg om min flygrädsla. Har gjort upp en handlingsplan med min psykolog så jag står redo ifall jag skulle känna minsta tillstymmelse till ångest. Vilket känns otroligt tryggt då jag som många andra blir rädd för att få panikångest och därför går man bara och väntar på attacken. Vilket i sig är en plåga.

Men nu ska jag äntligen iväg, jag landar i Phuket tidigt på morgonen på tisdag. Flygningen tar ungefär tio timmar men på grund av tidsskillnaden så landar jag på tisdag morgon. Det ska bli underbart, behöver jag säga mer? Kommer ha kameran i högsta hugg på resan så jag kan lova er lite bilder från andra sidan jorden när jag kommer hem. Kan inte garantera att jag hinner eller orkar uppdatera bloggen men följ mig gärna på min Instagram @glitterkraft där ska jag försöka lägga upp bilder både i min feed och på Instastory. Nu ska jag krypa ned i soffan, invänta tröttheten och bara vänta dom sista timmarna innan planet lyfter.

Ta hand om er, var snälla mot er själva och unna dig något fast du inte är på semester. Tills vi hörs igen hoppas jag ni har det tryggt och stor kram på alla er där ute!

Linnea Karlsen♥

1 Anonym:

skriven

Trevlig resa! Ta väl vara på dig❤! Love mormor

2 Moster:

skriven

Inte alls avis 😉 njut och må ❤

Kommentera här: