Förlorade (vinnande)

 
 

Det är faktiskt lite bättre med mig sen sist jag skrev. Det är så klart inte på topp men just nu är det inte nattsvart heller. Men det kommer och går så jag vågar inte ta ut något på förhand. Igår fick vi besök från Norge vilket är så roligt, har inte träffat Chris på två år och det var så roligt att äntligen träffa hans tjej. Vi satt uppe igår, drack lite vin och pratade och skattade, supermysigt. Jag är ju hos mina föräldrar för tillfället och på baksidan av deras hus finns det en stor inglasning med sittgrupp. Där datt vi, mamma tände ljus, och så tände vi utebelysningen när det blev nog mörkt ute. Det är lite tråkigt att det har börjat bli mörk på kvällarna och nätterna, då jag är en ljusets människa.

För att göra en snygg övergång. Bilderna ovan på Markus Krunegård är från en sommarkväll då det inte var så mörk. Stor i princip längst fram med min långa lillasyster bakom med och dansade till musiken. Han kastade ut ett plektrum men som landade på gräsmattan. En vakt plockade upp plektrumet och denne tittade på mig eftersom att vi känner varan. När konserten var klar dröjde jag mig kvar och fick plektrumet av vaken. Det finns visst fördelar med att bo i en mindre stad där man känner många.

Linnea Karlsen♥

Kommentera här: