Vad har framtiden att erbjuda?

Hej på er mina kära!

Idag tänkte jag dela med mig om vad jag tänker om framtiden. Jag har ju precis kommit tillbaka från Småland och den bästa sommaren. På måndag börjar skolan om och då står historia på schemat. Jag läser ju distans på vuxenutbildningen och kommer fortsätta med det till nästa vår då jag blir klar. För tillfället söker J alla jobb han kan hitta och vi söker lägenhet tillsammans. Planen är att vi förhoppningsvis får lägenhet ganska snabbt och att vi kan påbörja vårat liv tillsammans. Just nu bor jag och J i mitt rum hos mina föräldrar. Och jag kan inte vara mer tacksam att vi tillfälligt får bo här. Och jag är så tacksam över att min familj har tagit emot J med öppna armar. Till nästa vår planerar jag att söka in till högskola eller universitet. Men vad det blir kan jag inte svara på. För tillfället lutar det åt sjuksköterska men min teaterdröm har jag ännu inte släppt taget om. Jag drömmer såklart om att få stå på massa olika scener runt om i landet och kanske vara med i en film. Men tiden får utvisa vad som händer.

Nu ska vi alldeles strax åka in till centrala Luleå och gå på matmarknad och insupa alla härliga dofter från det olika stånden. Jag hoppas ni får en fin lördag och glöm inte att ta hand om er själva.

Linnea Karlsen ♥

1 Arletta Ellington:

skriven

Oj, vad du utvecklar din blogg nu! Jag blir så glad när jag går igenom och läser det du skriver och ser dina foton. Allvar och glädje, tragedi och lycka. Tack för att du finns!
Ellington

Svar: åh tack så mycket blir glad av att höra det!
Linnea Karlsen

Kommentera här: