Min mamma

Mamma, älskade du!

Igår insåg jag hur skört livet är. Att man helt plötsligt kan kastas in i en oro som gör att man vill gå sönder. Det är först nu jag förstår din oro för mig alla gånger jag har varit på sjukhus. Jag önskar jag inte kände mig så hjälplös, det finns inget jag kan göra. Idag mår du mycket bättre och mitt hjärta känns tusen gånger lättare. Att se dig igår, trött och inte kunna gå gjorde ont i mitt hjärta.

Så det här inlägget är till dig mamma, för att du är bäst. Min stöttepelare i livet, min andra psykolog, en av mina bästa vänner och framförallt min fantastiska och underbara mamma. Jag ser så mycket upp till dig och önskar att jag blir som dig när jag blir mer vuxen. Du är en förebild för både mig och min syster och en klippa i familjen. Det är du som håller koll på alla tider, alla födelsedagskalas och lagar den godaste maten. Du har alltid tusen bollar i luften och mycket i ditt huvud och jag beundrar din styrka.

Mamma, vi älskar dig och håller dig varmt om våra hjärtan!

1 Lillemmish - mode - inspo - mamma:

skriven

Fiin =)

ha en underbar fredag
kramis

Svar: Tack detsamma! :)
Linnea Karlsen

2 Anonym:

skriven

Snyft! Älskade unge❤️❤️/Mamma

Svar: Mamma <3
Linnea Karlsen

3 Anonym:

skriven

Ta hand om varandra!/ mormor

Svar: Det gör vi!
Linnea Karlsen

4 lars:

skriven

Underbart med mamma. Hon finns till för dig
Min mor har gått bort sedan flera år. Men vi träffas i minneslunden på kyrkogården här
Ha det så bra och hälsa mamma

Kommentera här: