Katten Anna

Hej på er!

Idag har jag hunnit med en del saker. Hunnit med att göra klart skolan den här veckan, så jag är ledig imorgon! Så skönt. Jag tänkte även gå ut och fota lite i fin vädret, men då visade sig att kameran hade slut batteri så det blev tre ynka bilder och de på våran katt Anna. Så istället för att fota begav jag mig ut på en promenad, det var så skönt. Jag tog det väldigt lugnt då jag fortfarande inte känner mig hundra, då hostan och snuvan sitter i.

Jag han även med en sväng till stan med mamma för att storhandla inför helgen och dess bravader. Som jag skrev igår eller i förrgår så ska jag till Arvidsjaur med några vänner, åka skoter och bara mysa. Så det blir nog inget bloggande under helgen men jag ska ha med mig kameran så förhoppningsvis blir det några fina bilder ni sen kan få se.

Imorgon har jag för övrigt en anställningsintervju över telefon och jag är redan så nervös, då detta är avgörande för hur min sommar kommer att bli. Men att vara lite nervös gör ju att man presterar bättre, så jag är redan spänd. Men jag hoppas verkligen jag får det jobbet då det är något jag länge har velat göra. Nu ska jag snart krypa i säng men innan dess blir det lite Youtube och en drickyoghurt.

Jag hoppas att ni kommer få en trevlig helg!

Linnea Karlsen♥

Kommentera här: