Midsommar hemligheter

 

Hej!

Tänkte idag dela med mig av tio saker som ni kanske inte vet om mig.

·         Jag har under min livstid har jag brutit armen tre gånger, lårbenet en gång dessutom har jag tre kotkompressioner

·         Tills jag var fem år längtade jag så mycket efter ett småsyskon, när lillasyster väl kom så hatade jag henne

·         Jag har besökt Disney World i Paris

·         Samtidigt som jag är impulsiv är jag också väldigt rädd för saker

·         Jag gillar möss och ormar men avskyr spindlar

·         Jag har en dröm om att någon gång få organisera ett bröllop

·         Om jag inte jobbar med teater eller som sjuksköterska i framtiden vill jag starta eget och jobba som eventplanerare

·         Jag är fruktansvärt allergisk mot kaviar

·         Jag har som mål att någon gång få ge ut en novellsamling eller ge ut en roman

·         Jag har aldrig haft migrän och kan inte föreställa mig hur jobbigt det är. Speciellt eftersom att ha ont i huvudet är något av det värsta jag vet

Linnea Karlsen♥

1 Arletta Ellington:

skriven

Du känner dig själv väl och nu gör vi det också. Du har himla goa smilgropar och med dessa tio avslöjande som blomster under midsommarkudden hoppas jag att allt blir fint och bra framöver och att dina skönaste önskningar går i uppfyllelse.
Ha en skön sommar nu
Ellington

Svar: Tack!HA en fin sommar du med!
Linnea Karlsen

Kommentera här: