Mina födelsedagspresenter

 
Jag fick super fina presenter och vill tacka alla som firade min födelsedag. Tack! 
 
 
Jag fick en Light Box, jag har inte öppnat den än men jag ser fram emot att sätta upp den och skiva mina egna små meddelanden. Jag vet dock inte än vad jag ska skriva.
 
 
Fick en super fin vas och det bästa av allt var den fylld med små enkronor och tvåkronor.
 
 
Fick dessa två böcker som jag har önskat mig, ser fram emot att läsa dessa två.
 
 
Fick lite kroppsprodukter som luktar så gott och dessa ser jag fram emot att smörja in mig med.
 
 
Förra året fick jag talrikar, assieter och djuptalrikar i denna fina serie, tolv av varje. Och i år fick jag tolv skålar i samma serie.
 
 
Och sist men absolut inte mins fick jag fyra stycken super fina skålar från Iittala. Och sen fick jag ett par super gulliga örhängen av min kusin Sanna som hon gjort själv men dom glömde jag fota oturligt nog.
 
Linnea Karlsen♥

Kommentera här: