Bilrep och teknik strul

 

Hej på er!

Hur är det med er? Med mig är det bara fint! Jag sitter här med min koppkaffe i min favorit glaskopp och försöker komma på hur jag ska organisera allt mitt skolarbete nästa vecka. Eftersom höger handen är i gips och jag har haft väldigt ont har jag varit frånvarande från skolan i två veckor. Så nu har jag lite att ta igen. Önskar jag kunde skriva i min papperskalender men min handstil med vänster hand är bedrövlig och oläslig och det känns som om jag skulle förstöra kalendern genom att försöka kladda i den, haha.

Jag åkte ju på en stor utgift i veckan. Fick inte godkänt på bilbesiktningen i slutet av december. Både stötdämpare fram behövdes bytas och airbag-lampan började lysa så fick lämna in den på verkstad och som tur blev det inte alls så dyrt som jag trodde men det var ju inte kul direkt. Men jag hatar när saker inte funkar som jag vill. Vill att saker ska funka när man behöver dem, har tillexempel extremt kort stubin när det kommer till teknik, sladdar och sådant. Dock tror jag det har att göra med att jag är så sjukt ointresserad och okunnig, haha.

Ikväll blir det palt med familjen plus bonus familjen. Pappa och Andreas ska kolla på min bil då motorvärmaren inte riktigt funkar som den ska, och jag ska väl stå och titta på medan dom gör jobbet. Jag måste ju säga att jag är väldigt tacksam att ha två kunniga och snälla ”pappor” som hjälper mig.

Låtarna jag har länkat är två nya favorit låtar så lyssna in dom om ni gillar lite indie inspirerad musik!

Kommentera här: