Vinterpromenad

 

Hej på er!

Idag ska jag äntligen ta bort gipset, och jag tror ingen är gladare än mig! Sitter på biblioteket och pluggar lite i väntan på att åka till sjukhuset. Igår tog jag en promenad i solljuset och det var så skönt även fast har frös om den brutna handen då jag inte kan ha handske eller rymmer att stoppa handen i jackfickan.

För övrigt vet jag inte om jag tar ut saker i förskott men det känns som att jag är på väg uppåt. Har sovit riktigt dåligt några nätter och haft jättesvårt att somna då hjärnan gått på högvarv hela tiden. Så ikväll och några nätter framöver kommer jag ta min sömnmedicin som är snabbverkande så jag kan sova. Gå och lägga mig tidigt och verkligen inte göra flera saker samtidigt då det är något som kan trigga igång mig om jag redan är uppe i varv. Allt för att som mamma säger, som jag verkligen hatar! Att mota Olle i grind. Usch kräks nästan lite i min mun för att jag hatar det uttrycket så mycket, haha!

1 Anonym:

skriven

Mamma är klok!❤

2 Anonym:

skriven

Ja din mamma är klok! ❤ Hon börjar vara lite till åren också så hon har lite visdom med sig 😂... Men säg inte att jag sagt nåt 😘

Svar: Hahaha ja så rätt så rätt! Nä lovar att inte skvallra ;)
Linnea Karlsen

Kommentera här: