Warr;or

Hej på er!

Hur är det med er, mår ni bra? Vad gör ni, dela gärna med er i kommentarerna! Men mig är det, ja? Vad ska jag säga? Inte så bra. Försöker att inte tänka på att jag faktiskt befinner mig i ett depressivt skov. För att inte gå under. Det som dock tröstar är jag inte behövt åka in på jouren den här gången eller behövt bli inlagd. Så det känns faktiskt riktigt skönt.

Jag har tatuerat mig två gånger. Jag har ett kors bakom höger öra och sen har jag den ni ser på bilden på vänster handled. Warr;or, för att jag är en kämpe. Och semikolonet som är ett i står för psykiskohälsa och kampen kring det. Det som är fint är att alla i min familj har samma tatuering fast på olika ställen. Som en gemensam grej. Har ni några tatueringar som betyder något särskilt för er? Dela gärna med er.

Linnea Karlsen♥

Kommentera här: