Stress och bråk

Hej på er mina kära!

En påfrestande och stressig vecka lider mot sitt slut. I veckan har jag bråkat med både Lulebo och Bostad Luleå. Orkar inte gå in på detaljer men ett dåligt bemötande från deras sida samt inga svar på mina frågor och funderingeringar har gjort mig otroligt stressad. När det dessutom är deras fel över det inträffade och ingen tar på sig ansvaret då blir jag arg. Så veckan har mest bestått i tårar, fula ord och en otroligt stressad Linnea som har haft ont i magen över all stress.

Men annars har veckan flutit på. Jag har inte fått så mycket skolarbete gjort som jag önskat på grund av all stress men det är så det kan bli ibland. Tyvärr. Annars har veckan varit bra med massa skratt och en mängd med pussar. Har även hunnit fota lite, så jag tänkte dela med mig av några av bilderna här.

Igår var vi och fiskade i Jävre, riktig mysig dag som resulterade i fem fiskar med en totalvikt på sjutton kilo. Så en lyckad fiskedag. När vi hade fiskat klart satt vi oss ned och fikade lite, en liten picknik med baguetter, mozzarella och pulled pork. Idag däremot blir det en städdag. Vi ska städa huset och mitt och Js rum. Eller mitt flickrum. Tänkte sätta mig ned och redigera lite bilder så ni får ha det så himla bra och glöm inte att ta hand om och älska er själva.

Linnea Karlsen♥

Kommentera här: