Födelsedag och skämskudde

Hej på er!

Idag har det varit Js födelsedag, han är nu tjugotvå jordsnurr. Så jag väckte han med nybakta scones och lite sång. Vilket var väl uppskattat. Jag har dock inte hunnit köpa någon present till honom men det får jag göra på fredag eller i början på nästa vecka. Jag skäms lite då jag brukar vara den som är ute i god tid till jul och födelsedagar. Jag har dock hunnit beställa en grej till honom som jag tror han kommer gilla men den kommer inte för än om två veckor eller något sånt. Till middag blev det lasagne som födelsedagsbarnet önskat och till efterrätt blev det prinsesstårta och kaffe.

På fredag ska jag äntligen få träffa min fantastiska psykolog och på måndag har jag läkarsamtal på psykiatrin. Det kommer jag skriva mer om imorgon. Lite tankar och funderingar kring läkarsamtalet. Men att träffa min psykolog igen känns så skönt och så välbehövligt efter en lång sommar utan någon kontakt med psykiatrin. Visst är det skönt att vara utan psykiatrin, men jag känner mig ännu inte redo att helt stå på egna ben. Jag behöver min psykolog som stöttepelare i alla fall ett tag till. Trots att jag för tillfället mår bra vet man aldrig vad som kommer att hända i framtiden. Men visst kan jag inte behålla min psykolog för evigt bara ut i fall att, men för tillfället känns det bäst att ha kvar henne på öppenvården. Glöm inte att ta hand om er själva och krama om de ni älskar. Det är tyvärr så lätt att ta saker för givet och glömma bort.

Linnea Karlsen♥

Kommentera här: