Hemma själv, Q&A

 

Hej på er mina kära!

Det är nån dag sen sist nu men det gör väl inget? Jag har från torsdag till söndag varit ensam hemma i huset, då mamma och pappa var i Prag och lillasyster hos mormor och morfar. På torsdagen skjutsade jag mor och far till flyget, åkte hem till moster och åt middag och fick pussa på och mysa med min gudson som nu har blivit två månader gammal.

På fredag var jag på DBT samtal, handlade och sedan kom Fanny och Alina över på som ni ser lite tilltugg och frukt. Jag och Fanny bestämde oss under kvällen för att vi skulle dra ut på krogen och så blev fallet. Jag tror jag först kunde komma till ro vid halv sex på morgonkvisten och uttröttad somna. Men är huvet dumt får kroppen lida och jag mådde betydligt bättre än vad jag förtjänade på lördag morgon. Annars har jag hämtat familjen hem och nu är vi alla samlade igen.

Igår var det gruppterapi och för ovanlighetens skull var det inte lika tufft som det brukar vara, vilket var väldigt skönt. Nu vill jag att ni bombar mig med frågor och funderingar ni har så jag kan ha en Q&A här på bloggen. Det kan vara om allt från psykisk ohälsa till vardagliga frågor, jag ska svara så gott jag kan. Ställ frågor antingen här på bloggen eller på Instagram. Och om ni hänger på insta får ni gärna följa mig, jag är så nyfiken på vilka ni är som läser min blogg!

Linnea Karlsen ♥

1 Arletta Ellington:

skriven

Hej!
En fråga. Du antydde att gruppterapin varit mindre jobbig än förväntat. Det kunde vara intressant att veta vad som var skillnaden nu mot annars.
Om mig ska jag berätta (eftersom du är nyfiken) att jag är pensionär, fd engelsklärare och doktor i engelska. Jag har min blogg tillsammans med Arletta som bor i Skåne och jag bor i Dalsland. Du kan läsa mer om oss på bloggen förstås.
Ellington

Kommentera här: