Veckosummering

 
 

Hej på er!

Idag tänkte jag dela med mig om vad som har hänt i mitt liv de senaste veckorna.

·         Jag har jobbat som ledare på ett konfirmationsläger med underbara och fantastiska kollegor och konfirmander.

·         Jag har gjort klart den sista kursen på Komvux för den här terminen, så nu har jag officiellt sommarledigt. (tills jag börjar jobba den artonde juni)

·         Jag har varit ned till Gnosjö där High Chaparall ligger, på utbildnings dag.

·         Träffat underbara kollegor och fått spana in min arbetsplats på High Chaparall.

·         Haft min näst sista träff i DBT – gruppen. Jag kommer dock fortsätta i individuella terapin ett tag till.

·         Har sen jag blev ledig sträckkollat två säsonger av Oragne is the new black.

·         Varit in på psykakuten en gång och träffat en läkare, då jag är i en svacka just nu.

·         Jag har börjat fundera över vad jag vill göra efter nästa vår när jag är klar med Komvux.

·         Jag har umgåtts super mycket med min bästa vän, sovit över hos varandra som vi gjorde förr i tiden.

·         Jag har börjat planera höstens kurser och jag har bokat in två viktiga skolmöten nästa vecka.

Det är en lite resumé från de gångna veckorna. Jag tror inte ni anar hur tacksam jag är att vissa av er hänger kvar och följer min blogg trots att jag har varit sjuk inaktiv på bloggen. Som sagt är jag i en svacka just nu, vilket har resulterat i att jag inte har orkat blogga. Förhoppningsvis blir det här inlägget början på en bra vana. Jag hoppas all ni där ute för en fantastisk lördag för det ska jag ha.

Linnea Karlsen♥

Kommentera här: