Stressmage?

 
Hejsan mina fina!

Hur mår ni idag? Jag mår ändå helt okej, sitter här framför datorn och dricker mitt kaffe. Förövrigt har jag mycket roligt att se i fram emot idag. Jag ska bland annat laga thai mat med mamma då vi ska ha några fina vänner till familjen på middag. Vilket ska bli så roligt och mysigt. Jag ska också träffa en barndomsvän som jag inte har träffat på väldigt länge, då vi sist skildes som ovänner. Det är lustigt det där, jag kommer idag inte ihåg varför vi bråkade men jag vet att jag var väldigt ledsen över att vi skildes som ovänner. Så det känns skönt att vi har tagit upp kontakten igen och att vi ska träffas över en fika idag. Jag tror att både jag och min vän har mognat ganska mycket sedan vi skildes som ovänner. Och ibland är det ju så, vänner kommer och går, och ibland är man ifrån en vän en längre period och sen hittar man tillbaka till varandra.

Annars har det inte hänt så mycket hos mig. Jag har ju ganska mycket problem med magen för tillfället och väntar på att få göra en koloskopi, så det är bara att invänta undersökningen. Det jag är orolig över är att dom hittar något i tarmarna som kan tyda på att jag kanske har crohns eller ulcerös kolit, vilket jag absolut inte vill ha. Men det finns ju tyvärr inget jag har göra förutom att hoppas att det bara är stressmagen jag har. Att det är stress som har utlöst att jag får så ont och problem med magen. Så jag håller tummarna. Hoppas ni får en fin lördag!

Linnea Karlsen♥

Kommentera här: