Det här har jag gjort i sommar

Hej på er mina kära, jag tänkte dela med mig av en lista på saker jag har gjort i sommar.

·         Fått massa nya vänner

 

·         Lärt mig dansa salsa

 

·         Druckit för många Irish Coffe

 

·         Ätit den godaste pizzan någonsin

 

·         Utmanat mig höjdskräck på Liseberg och åk Helix, trodde jag skulle dö

 

·         Pussats och utbytt kärleksblickar

 

·         Badat naken i campingsjön

 

·         Suttit på en klippa och lyssnat till vindens sus i trädkronorna

 

·         Kramat och pussat på en bebis

 

·         Gråtit många tårar i min bil

 

·         Skrattat minst lika mycket i min bil

 

·         Spenderat en hel dag i sängen

 

·         Kommit på att jag är en höjdare på att laga mat

 

·         Insett att jag är en bittermänniska när det kommer till att ofrivilligt dela kök med andra

 

·         Sovit mindre än en timma en natt

 

·         Slutat röka mentolcigaretter

 

·         Istället börjat röka rullade sådana

 

·         Firat 4th of July

 

·         Fått två extramammor på Chappen

 

·         Och till sist haft den bästa sommaren hitils

Kommentera här: