Skönhetslistan

 
Vilken produkt skulle du ta med dig om ditt hus brann?
Smashbox full exposure palette, den är helt klart så bra som alla säger. Och lite väl dyr för att bara köpa en ny.
 
Jag är på ett oöndligt uppdrag efter den perfekta?
Efter ett puder som håller min hud torr, och som inte fettig.
 
Vilken sminkare skulle du vilja göra en makeover på dig?
Michelle Phan, hon var min första och största idol på Youtube. Jag har sett alla hennes videos minst en gång, vissa har jag sett ett tiotal gånger. 
 
 
Vilket är ditt absoluta favorit nagellack?
Dom här tre från H&M i färgerna MilkyTea, Sepia och Mauve On Up från vänster till höger.
 
Vilken kändis tycker folk att du liknar?
Jag har ingen aning, jag har nog aldrig fått den komentaren. 

Om du skulle kunna skapa en egen magisk skönhets produkt, vad skulle det vara för en?
Det skulle vara en spray som hade en perfekt sminkning i sig, så man bara behöver spraya ansiktet så är en färdig sminkad.
 
 
Favorit mascara just nu?
Ett litet prov av Smashbox full exposure mascara, när denna tar slut ska jag köpa den vanliga mascaran för det här är den bästa jag har testat. 

Vad är ditt bästa skönhets tips?
Jag har två som jag själv följer, tvätta ansiktet varje dag, helst morgon och kväll. Och drick mycket vatten.
 
 
Vilken skönhetsprodukt rekommenderar du alltid?
En setting spray från Urban Decay som heter All Nighter
 
Jag försöker att aldrig bli sedd ute utan?
Utan ögonbryn, helst använder jag en Brow wiz i färgen Taupe. 
 
 
Mitt senaste köp inom skönhet?
En L'oreal cushion foundation i den näst ljusaste färgen tror jag. 

Vilken skönhets person ifrån YouTube skulle du ta med på en shoppingrunda?
Nathalie Paris, hon är så fab. 
 
Hur många skönhetsprodukter tar det dig för att göra dig i ordning?
Oj jag orkar ärligt talat inte räkna, det är många produkter och det varierar beroende på vad jag känner för. 
 
 
Vilket läppstift/läppglans är i din väska just nu?
Ett Max Factor X i färgen i Midnight Mauve.

Vem är din kändis ikon?
Bondinbella eller Isabella Löwengrip som hon heter. 
 
Hur många skönhetsprodukter tar det dig för att göra dig i ordning?
Oj jag orkar ärligt talat inte räkna, det är många produkter och det varierar beroende på vad jag känner för.
 
OBS! Det här är inte sponsrat utan mina egna rekomendationer.

Kommentera här: