Listan om mig

 
Hur gammal är du?
Jag är tjugo hela år.
 
Hur gammal känner du dig som? 
Ibland som ett litet barn, ibland som en rebbelisk tonåring, andra gånger som en ansvarsfull vuxen och ibland som en klok gammal människa. 
 
Vart bor du?
Jag bor i en by norr om staden Luleå.
 
Vad har du gjort idag? 
Idag har jag mest myst eftersom att det är söndag.
 
 
Sommar, höst, vinter eller vår, vilken föredrar du? Varför?
Sommar helt klart, fast jag brukar må bäst på hösten. 
 
Är du beroende av något?
Ja, bannd annat av nnikotin och sötsaker.
 
Var i världen skulle du vilja befinna dig just nu?
På en strand där jag har utsikt över horisonten, en varm vind blåser och jag ligger i en solstol med en drink i handen.
 
Vad är du på för humör just nu?
Just nu är jag förväntansfull och spänd inför veckan. Men även trött och lite slö.
 
 
Vilket är ditt favoritgodis?
Får jag säga naturgodis?
 
Vilken är din favoritaffär?
Beyond Retro, Zara och de flesta ställena man kan hitta begangnade kläder på.
 
Är du en morgon- eller kvällsmänniska?
Det beror alldeles på vilken typ av humör och livsfas jag är i, men just nu är jag mer morgon än kvällsmänniska.
 
Har du blivit sydd någon gång?
Ja, bland annat har jag ett stort operationsärr över magen. 
 
 
Vem gjorde senast något extra speciellt för dig?
Min pappa och mamma ♥
 
Är du blyg?
Min spontana reaktion är absolut inte, men i nya sammanhang kan jag bli riktigt nervös och blyg, men oftast är jag den som ställer första frågan och presenterar mig först.
 
Vad heter du i andranamn?
Mitt fullständiga namn är Marina Linnea Magdelen Karlsen, där Marina och Magdelen är mina andranamn.
 
Vill du gifta dig?
Ja deffinitivt.
 
Har du något smeknamn?
Nea, Ninonea, lillamy, linnis, det finns säkert fler som jag inte kommer på. 

Kommentera här: