Höstlista

 

Vad är det bästa med hösten? 

Det bästa är alla färger, mörkret som kommer allt närmare dagtimmarna och allt mysigt regn.

Vad kommer du äta i höst? 

Jag kommer nog äta mycker älggrytor, och soppor tror jag. Jag ska helt klart bli bättre på att laga mat så maten står färdig på bordet när mor och far kommer hem från jobbet.

Vad kommer du dricka i höst? 

Te tror jag och så klart mitt kaffe. Men jag ska även försöka hålla vätskebalanden i schack, då jag annars är dålig på att dricka vatten.

Vad kommer bli ditt mest använda plagg i höst? 

Tjocka tröjor och varma halsdukar, misstänker jag att det blir. Även fast jag egentligen önskar gå klädd i snygga stövlar, en kappa och kjolar och klänningar. 

 
 
Vad gör du om dagarna egentligen? 
Just nu väntar jag på att få börja om på Komvux för att plugga in lite kurser från gymnasiet och plugga några extra kurser för att få större valmöjlighet inför universitetet. 

Vad kommer du lyssna på? 
Jag lyssnar konstant på min höstlista på spotify och på Kent som jag, mor och lillasyster ska se i oktober. 

Vad tittar du på? 
För tillfället kollar jag mest på Game of Thrones men jag tänker ävenn titta om Orange is the New Black, sen strö följer jag Idol. 

Vad har du för höstplaner? 
Jag har ingen aning, mest plugga och ta det lugnt, vi få se vars vingarna bär.

Kommentera här: