Höst & förkyld

 
 
Hejsan hörni! Förkylningen har mig fortfarande i sitt grepp. Febern har gett med sig så jag känner mig betydligt bättre, men hostan har gripit tag om mig. Det blir nog köttsopa till middag vilket kommer värma gott i min onda hals. Nog pratat om min förskylning, men jag har en super bra nyhet. Jag ska börja plugga på komvux igen, dels för att kompletera betygen från gymnasiet men även för att få högre behörighet till universitetet. Det ska bli himla skönt att skapa rutiner och komma igång med skolan igen. Jag håller tummarna att allt går vägen och att jag snart är frisk igen. Och stort tack för alla krya på dig hälsningar jag fått, det värmer i ett ungt hjärta.
 
Ni får ta hand om er bland dessa höstförkylningar!
Linnea
1 Anonym:

skriven

Lycka till med studierna fina Linnea💗

Svar: Tack så hemskt mycket <3
Linnea Karlsen

Kommentera här: