Helgsummering

 
Lördag: Vi åkte in till staden då det var sista dagen för matmarknaden, vi åt franska baugetter som smakade helt okej, åt lite mera på Roasters där jag beställde en svamprissotto som var fantastisk. Och sist men inte minst gick vi till Clarion där min underbara ingifta moster hade en liten men fantastisk samiskspelning. Som i vanlig ordning fick jag med mig hem franska macarones och engelsk fudge. Tidigaren under veckan har jag även smakat på den italienskamaten, den får en tuppen upp, och såklart churros med både socker och choklad, det får såklart tre tummar up. 
 
 
Idag söndag: Idag har vi ätit det ni ser på bild till middag, små kycklinginnerlårfiléer, ris och lite mototssallad. Till det har jag såklart soya och sweetchillisås. Annars idag har vi (mest mor och far) städat ur garaget och jag tog på mig uppgiften att dammsuga hela huset, då det verkligen behövdes. För övrigt har jag suttit och redigerat bilder som ni kanske får se sen. Jag tänkte att det skulle passa med ett lite mer personligt inlägg då dom två senaste har varit endsat bilder.
 
Annars har jag mått hyfsat i helgen, lite upp och lite ned. Men det viktigaste är väl att alltid blicka frammåt och försöka göra sitt bästa fast det tar emot. Hoppas ni får ett bra slut på veckan som gått så hörs vi snart igen!
 
Massor med kärlek till er!
Linnea
 

Kommentera här: