Glossybox

 
 
Jippie! Jag och min kära mor har beställt en sex månaders prenumeration på glossybox. Så himla spännande och kul, jag ser så mycket fram emot när första boxen kommer i brevlådan. Men mest ser jag fram emot att prova massa nya sminkprodukter, inte bara smink även hårproduktur och allt annat som har med skönhet att göra.
 
Idag har jag för övrigt varit och köpt en ny dator som kommer hem med pappa. Jag fick även med mig en superfin bomberjacka och en Sleek pallet för highlighting. Jag köpte även lite bär och jordgubbar till ikväll då jag åker och hälsar på Fanny. Det var så längesen vi träffades, vi har så mycket att prata om.
 
Troligtvis hörs vi imorgon igen. Men tills vi syns önskar jag er en bra start på helgen och jag skickar ut ett stort tack till alla er som läger ned tid på att läsa mig blogg. 
 
Puss & Kram
Glitterkraft

Kommentera här: