Fantasy

 
 
 
Hejsan allihopa, det gjädjer mitt hjärta att ni bara blir fler och fler som läser min blogg. Så jag säger välkommen till alla nya läsare och välkommen tillbaka till alla gamla läsare, det är ni som gör att jag orkar blogga och ta mig tiden att dela med mig av min vardag till er. Idag vaknade jag 06:20 och jag kunde inte somna om, så jag steg upp en halvtimme senare och har varit vaken sen dess. 
 
I öronen har jag ständigt en ljudbok, och för tillället lyssnar jag på Daenerys Targeryen och hennes medkaraktärer och framförallt hennes vackra och fina drakar. Jag har lyssnat på alla böker och nu lyssnar jag för andra gången på bokserien. Serien har jag sett alla säsonger av förutom den sista, den karamellen suger jag på ett tag till. Som vanligt är bökerna mycket bättre än serien, men serien har också sin charm. Orkar ni inte lyssna eller läsa bökerna är serien en godbit ni inte får missa. Men serien är blodig, det finns både våld och nog med sexscener så det räcker och blir över. Men om ni har åldern inne för sånt rekomenderar jag den starkt! Även böckerna innehåller mycket blod och sex men det är på ett annat sätt. Vill man ha en mer ingående och djupare upplevelse är böckerna att rekomendera. 
 
Jag hoppas ni alla har det bäst tills vi hörs igen!
Linnea

Kommentera här: