Dag 8 - Favoritsaker

 
 
Klassnomineringen till studenten och jag fick bli klassens nätverkare, vilket gjorde mig så himla glad. 
 
 
Mitt blåa dockhus, det är ett dockhus som jag fick en jul när jag var liten. Det bästa med den är att min mamma och pappa har byggt den och målat den helt själva. Dockhuset står i mitt vitrinskåp i mitt rum. 
 
 
Dessa två koppar har jag fått av min farmors mamma, jag fick dom som arv när hon dog. Då var jag kanske kring fem års åldern men innan det så kommer jag ihåg en händelse. Hur jag satt på hennes sängkant medan jag fick en liten samiskväska av henne. Jag kommer så väl ihåg hur fin jag tyckte den var och och att jag med mina små händer tryckte väskan mot bröstet och tackade för väskan.
 
 
Så klart min kaktus, som jag älskar. Jag brukar skoja och säga att kaktusar är de enda blommorna jag kan sköta om för att dom behöver så lite vatten. Jag är så hilma dålig på att ta hand om blommor.
 
Linnea♥
 

Kommentera här: