Dag 7 - tre artister jag gillar

 
Vi börjar med Linnea Henriksson som jag i egen person har träffat och kramat. Hennes låtar är genialiska och jag älskar hennes gamla som nya låtar. 
 
 
 
Sen kommer Kent, jag omnämner dom som det bästa rockbandet igenom Sveriges historia. Jag ska för övrigt se dom i oktober i Luleå enerigi arena. Det ska bli så häftigt och så bra, jag längtar så mycket!
 
 
Sist har vi älskade älskade Veronica Maggio som jag även hon har kramat. Men jag har tyvärr inga bilder från det, jag var alldeles för exalterad och glömde helt att ta kort. Jag tror jag har sett henne två eller tre gånger. Men den här låten spelade hon första gången när det var konsert i Piteå och jag stod som paralyserad längst fram och tårar rann ned för mina kinder då den här låten rör mig djupt. 
 
Linnea♥
 
1 Maria Anderzon - Vegansk Skönhetsblogg:

skriven

Jag är verkligen allätare men jag vill bli glad av musiken.

Svar: Ja samma sak här, jag är också allätare men viss musik sticker verkligen ut ur mängden!
Linnea Karlsen

Kommentera här: