Dag 6 - olika bilder från 2015

 
Året började med att jag gick ut och fotade med min polariodkamera.
 
 
Jag blev inlagd på avdelning 32, för att jag mådde så dåligt att jag ville ta mitt liv. Vilket jag senare försökte göra i samband med utskrivningen. 
 
 
Jag åkte till Polen med ett gäng andra ungdommar och vi besökte Auswitch utanför Krakow. Vi var där några dagar och vi alla fällde tårar och insåg hur grym våran historia är och hur lätt den kan upprepas. 
Jag  och Annakarin började trean på gymnasiet, vi sitter utanför på en bänk tillsammans med Ellen och allas våran ängel Max som längre inte finns i livet. 
Jag och familjen var bland annat till Riga och stockholm det året och jag hade så roligt och mysigt. 
 
 
Jag avslutar med en bild på mig själv från resan då vi var till Wasa och Umeå, det också en riktigt mysig resa. 
Alla bilder är för övrigt tagna från min Instagram där ni hittar fler bilder från min vardag. 
 
Linnea♥
1 Anonym:

skriven

Fina bilder och minnen!

Svar: Tack så mycket!
Linnea Karlsen

Kommentera här: