Dag 3 - Favoritårstid

 
 
 
 
 

Har ni listat ut vilken som är min favoritårstid? Det är såklart hösten. Jag älskar att fota olika årstider och jag kunde in hålla mig inne idag så jag gick ut på gården och fotade hösten. Våren är också fin men hösten är min favorit. Alla färger och stämningen kring hösten ger mig en sådan myskänsla. Dessutom är det hösten jag brukar må bäst under, jag vet inte varför men det har varit så, så länge jag har haft min borderline. Hösten för mig känns kravlös, inga prestations krav, utan mysig, varm och omfamnande. Hösten för mig handla mycket om rutiner och det gör mig trygg. 

Vilken är eran favoritårstid och varför, dela gärna med er!

Tills vi syns igen imorgon får ni ha en underbar lördag!

Linnea♥

1 Angelica:

skriven

Hösten är också min favoritårstid. Jag blir mycket mer inspirerad till att fota och vara ute under hösten :D

Svar: Ja precis jag med!! :)
Linnea Karlsen

2 Agnes:

skriven

Veckans blogg är nu avslutad, kika in och se om det blev du som vann! :)

Svar: Nästa gång kanske det blir jag får hålla utkik efter en ny omgång! :)
Linnea Karlsen

Kommentera här: