Dag 2 - Tre saker i mitt rum

 
Tre stycken parfym flaskor i glas. Det är dock inget i dem.
 
 
Min fina polariodkamera som är väl använd. 
 

Och två glasburkar med diverse, pyssel saker i. Jag här även mer pyssel och det i en stor pappåse.  

Idag har jag suttit i telefonsamtal i princip hela tiden sen jag vaknade vid nio. Och nu väntar jag på ett samtal till. Det gäller mitt utbildningskontrakt som CSN är jätte kinkiga med. Det rör sig om fem dagar ifall jag skulle få utbildningskontraktet eller ej. Men min kontakt vid Luleå kommun som är helt fantastisk skulle se om hon kunde dra i några trådar och lösa det på något sätt. Så det känns bra, men jag är ändå lite orolig. Det kanske blir så att jag får börja studera först om en och en halv vecka för att jag ska få utbildningskontraktet, vi får se. Nu håller jag bara tummarna att det löser sig och att vi fixar det på något sätt. 

1 Maria Anderzon - Vegansk Skönhetsblogg:

skriven

Jag spanade lite på en polaroidkamera i julas men blev inget köp tyvärr. Känns som en kul grej att ha<3

Svar: Ja, men det är så rolig att ha och man kan experimentera mycket med ljuset. Det är fint att bilderna blir utskrivna på en gång, och sen kan man hänga upp dom på väggen om man vill <3
Linnea Karlsen

2 Agnes:

skriven

Vill kika in och berätta att du är en av de elva som jag nominerat till Liebster Award på min blogg. Kika in där för att läsa mer :D

Svar: Åh vad spännande då måste jag kika! :)
Linnea Karlsen

Kommentera här: