Inferno

 
 
Hejsan!

Igår var jag och syster på bio, vi såg filmen Inferno som är tredje filmen efter Da Vinci koden och Änglar och Demoner av bland annat Dan Brown. Den var superbra och jag rekommenderar den starkt. Jag var så tröt igår efter att jag hade kört hem på spänn, efter att ha kollat efter älgar och rådjur på landsvägen. Det är inte så roligt att köra i mörker efter landsvägen när det är kolsvart ute, jag gillar att köra bil men att köra när det är kolsvart är inte så roligt. Det är en helt annan sak när det är snövallar och träden är täckta av snö, då blir det ljust i mörkret och snön reflekterar så man ser bättre. Nog om det. Idag ska jag sitta och plugga hela dagen, jag ska bara hämta mor och far på hotellet och sen sätta mig och plugga. Jag önskar er en fin söndag med mycket mys!

Linnea Karlsen♥

 

1 Anonym:

skriven

Duktiga du❤

Svar: Tack :)
Linnea Karlsen

2 Anonym:

skriven

Önskar dig detsamma/mormor

Svar: Tack mommo <3
Linnea Karlsen

Kommentera här: