Godnatt mina kära läsare

 
 

Hejsan mina kära läsare!

Igår blev det inget inlägg då jag var så trött igår när jag kom hem från Luleå och min DBT och på kvällen åkte jag och en vän iväg på en liten åktur i bilen. Men ibland kan även den bästa (läs jag) glömma att blogga. Nu ska jag snart krypa ned under täcket men jag tänkte ändå dela med mig av mina två senaste dagar. Förutom att jag åkte bil och var trött igår så var jag även och lämnade blodprover inför mitt kommande läkarbesök med min medicinläkare. Och på kvällen sminkade jag även mig lite 60 – tals liknade då jag vill vara väl förberedd inför Halloween. Igår på DBT:n blev jag så utpumpad på energi att jag inte orkade sitta med läxorna utan vill bara ta det lugnt och inte tänka på alla måsten.

Idag däremot steg jag upp och efter att jag hade ätit frukost och gjort i ordning mig så fick jag en ångestattack. Så jag ringde till mamma och pappa och fick ganska mycket panik när ingen av dom svarade. Efter en liten stund ringde pappa upp mig och jag det visade sig att jag hade glömt bort att dom var med min lillasyster på ett möte. Efter lite lätt förvirrat telefonsamtal då jag var så ångestfylld så tog jag min ångestdämpande vid behovs medicin. Jag har inte tagit den på kanske en och en halv vecka vilket för mig känns som en evighet jämfört med när jag låg inne på avdelningen och fick flera olika ångestdämpande mediciner under en och samma dag. Så det är ett stort framsteg. Men tillsaken hör den att på grund av att det var längesen jag tog medicinen så reagerade kroppen väldigt starkt på medicinen och jag blev jätte trött och yr och var tvungen att gå och lägga mig. När jag vaknade var klockan efter tre och jag hade sovit fort hela förmiddagen. Så när jag väl vaknade till ur tröttheten kunde jag med ganska dåligt samvete sätta mig och plugga. Och det har jag gjort ända fram till nu. Jag vet ju att det egentligen är onödigt och jag kommer att vara super trött imorgon men jag känner ändå att jag måste kompensera för att jag sov nästa hela dagen. Är det någon av er som varit med om något liknade? Berätta gärna!

Kram Linnea Karlsen♥

 

1 Anonym:

skriven

Det är ju jätteskönt att du ändå orkar att ta tag i pluggandet fast du varit "nere'. Det stärker dig KRAM/mormor

Svar: Tack mommo <3
Linnea Karlsen

Kommentera här: