Dag 17 - Fem bloggar jag läser dagligen

Hejsan igen!
 
Idag får ni fem länkar av mig på de bloggar jag läser, inte dagligen men så ofta jag kan och har lust. En del av dom är för er kanske också kända och endel inte så kända men här har ni dom. Alla bilder är förövigt lånade eller tagna från google. 
 
 
Först har vi en av mina stösta förebilder, Isabella Löwengrip som har bloggen blondinbella
 
 
Sen har vi en annan powerkvinna som jag ser upp till, nämligen Pingis Hadenius som driver bloggen med samma namn. 
 
 
Sen har vi en bloggerska som också kommer från norrbotten, Julia Brännmark heter hon och har bloggen lillalie som jag har följt så länge jag kan minnas. 
 
 
Maria som nästa bloggerska heter kommer även hon från Luleå och är en gammal klasskompis till mig, gå gärna in och följ hennes resa med sin bebisoch sambo och livet som mamma. Hennes blogg heter marialundstroms.
 
 
Sist men inte minst följer jag Linda Blom som bloggar om allt möligt från barn till inredning och vardagsinlägg. Hennes blogg heter lindablom och kika gärna in. 
 
Linnea Karlsen ♥
 
1 Linda Blom:

skriven

Åh, men tack snälla :)

Svar: Varsågod, du har en sån fin blogg! :)
Linnea Karlsen

2 Pingis Hadenius:

skriven

tack, vad roligt. Lägger på LInkedin!!

Svar: Åh vad snällt av dig!
Linnea Karlsen

Kommentera här: