Dag 16 - Mina favoritplatser

 
Hej allihopa!

Idag började jag dagen med att gå till min psykolog på närpsykiatrin där samtalade vi bland annat om mina tvångstankar och jag har fått i uppgift att jobba med dem. Jag åt lunch tillsammans med mor och far i stan och sen åkte jag och far ut till Storheden och köpte vin och nya skor till mig. Idag är det fredag och hemma hos oss spelas alltid fredagslåten som vi kallar den.

Idag tänkte jag även berätta för er om mina favoritplatser. Första är alla gånger jag är på semester med familjen, alla de platser vi har besökt är några av mina bästa platser där ibland, västkusten, Riga och Stockholm och Turkiet och även Polen dit jag åkte själv.

Andra platsen är helt klart uppe i Norge, även fast vissa platser för med sig något ont så älskar jag fjällen, havet, naturen uppe på fjället och så klart mina hjältar och deras familjer som bor där uppe.

Annars är min favoritplats något ställe när jag kan njuta av solen och ha ett glas vin eller drink i handen.  Jag älskar även skogen och naturen, då jag på senaste tiden har upptäckt att jag är en landsbyggds människa men som även trivs i storstaden. Något annat jag gillar med landsbyggden är friheten, skogarna och närheten till naturen.

Ikväll som jag skriver är jag även nyklippt, jag har klippt av mig nästan allt hår och har nu en kort pixiecut vilket jag än så länge är jätte nöjd med och det känns så skönt att bli av med allt långt hår.

 Linnea♥

 

1 Anonym:

skriven

Du blv så fin/ mormor

Svar: Tack mommo <3
Linnea Karlsen

Kommentera här: