Dag 10 - gamla bilder på mig

 
Det här är fösta bilden som jag ska dela med mig av. Här är jag ca 2-3 månnader, med mig på bilden är morfar.
 
 
Här är jag ungefär 4år och bär med mig min docka. 
 
 
Och här är jag sex år och har för första gången börjat på dagis, då jag tidigare har gått hos dagmamma. 
 
 
Både bilden över och under har jag fotat tillsammans med en vän som heter Anna, vi fotade jämt och ständigt alla möjliga olika saker. 
 
 
 
Den svartvita bilden ovanför är också fotad av Anna fast på min konfirmationsdag, då hade jag på mig en vit klänning med rosa band i midjan med strassstenar. 
 
 
På bilden är jag troligen sjutton år och har färgat håret mörkt. Det här är samma höst som min riktiga psykiskasjukdom börjar. Och jag kan ärligt säga hade jag vetat då vad jag skulle gå igenom det närmsta åren så hade jag inte levt idag. Men tack och lov vet man inte vad som väntar runt hörnet och man fortsätter kämpa trots att man bara vill ge upp.
 
Jag önskar er allt gott och en fin helg, ta hand om er!
 
Linnea♥
1 Anonym:

skriven

Tur att vi inte vet vad morgondagen bär med sig! Blott en dag ett ögonblick i sänder. På bilden där du bär dockan läste du på en arbetsbil "AROS BYGG"

Kommentera här: